We gebruiken cookies om de werking van onze site te verbeteren voor de gebruiker. OK

Service waarop u kunt rekenen

U stelt hoge eisen aan uw materieel om maximale betrouwbaarheid en productiviteit te garanderen. Naast een goede truck is goede service van groot belang. Minimale stilstand door snelle respons bij een servicemelding, effectief onderhoud en een directe oplossing is wat u van ons mag verwachten.

Toyota Service Concept

Het Toyota Service Concept omvat niet alleen service aan uw hef- en magazijntrucks ongeacht merk. Ook verzorgen wij service aan batterijen, laders en voorzetapparatuur. Inclusief de verplichte periodieke keuring. 

''24 uur per dag en 7 dagen in de week staat ons team van meer dan 150 servicemonteurs voor u klaar. Zij verstaan hun vak als geen ander en zorgen ervoor dat u niet stil komt te staan.'' 

Meer over Toyota Service Concept >

Wat vindt u van onze service?

Hoe presteren wij op gebieden die voor u essentieel zijn?

We meten voortdurend onze prestaties die het belangrijkst zijn voor uw activiteiten. Dit doen we door middel van de Net Promoter Score (NPS). Hieruit blijkt dat: we een snelle responstijd hebben. U verwacht dat we binnen 4 uur ter plaatse zijn en daar zorgen we voor. In 90% van de gevallen lossen we uw problemen op tijdens het eerste bezoek.
We bieden een transparante kostenstructuur aan, zodat het steeds duidelijker is waarvoor u betaalt.

0
servicemonteurs
0 uur
levering van onderdelen binnen
0 duizend
servicemeldingen per jaar
0 %
first-fix tijdens het eerste bezoek
0
Net promoter score

Wij zijn altijd in uw buurt

Service technician doing truk check

Wat u altijd van ons kunt verwachten

Voor welk service level en welke aanvullende diensten  u ook kiest, onderstaande waarden zijn een vast onderdeel van ons Toyota Service Concept.

  • Uw service monteur, een vast aanspreekpunt
  • Gegarandeerde response tijden na servicemelding
  • Originele onderdelen voor optimale prestaties en betrouwbaarheid
  • 24/7 ondersteuning bij calamiteiten
  • Veiligheid voorop

Neem contact op
Technician preparing a full service

Full service

Toyota verzorgt binnen de contractafspraak de volledige ondersteuning om maximale performance en up time te garanderen tegen budgetteerbare kosten. Het Full Service contract bestaat uit een volledig serviceplan met daarin inbegrepen het preventieve onderhoud, de jaarlijkse BMWT veiligheidskeuring en de werkzaamheden en onderdelen voor tussentijdse reparaties. Het full service contract kan voor een truck in uw eigen bezit worden afgesloten of maakt deel uit van de rental overeenkomst.

Neem contact op
Servicemonteur werkt aan een truck

Preventief onderhoud

Toyota verzorgt binnen de contractafspraak de serviceplanning van uw vloot en voert daarbij de preventieve onderhoudsbeurten en de jaarlijkse BMWT veiligheidskeuring uit. Het preventie contract is modulair opgebouwd. De onderhouds- en keuringswerkzaamheden worden als één tarief na uitvoering van de werkzaamheden gefactureerd. Bijkomende werkzaamheden worden in overleg met u uitgevoerd en eveneens achteraf gefactureerd. Indien Toyota het volledige onderhoud verzorgt zijn de voorrijkosten voor een herhaal bezoek voor rekening van Toyota.

Neem contact op
Twee mensen zijn aan het praten in de magazijn

Veiligheidskeuringen

De servicemonteurs van Toyota Material Handling zijn BMWT keurmeester. Met een periodieke veiligheidskeuring van uw trucks toetsen zij (zo mogelijk in combinatie met het onderhoud) de veilige inzetbaarheid van de truck. U ontvang een digitaal keuringsrapport en bijbehorend advies. Met BMWT keur voldoet u aan de verplichte periodieke keuring volgens de Arbo wet.

Neem contact op
servicemonteur

Aanvullende diensten

  • Vaste service monteur op locatie voor maximale ondersteuning
  • Aangepaste response tijden voor bedrijfskritische machines
  • Batterijservice, inclusief vullen
  • Bandenservice
  • Vlootbeheer en rapportage in combinatie met Toyota My Fleet en Toyota I_Site

Neem contact op

Toyota Bandenservice

Toyota Bandenservice levert en monteert heftruckbanden op locatie. Doordat onze monteur de benodigde banden op ruilvelg bij zich heeft, blijft de stilstand van de heftruck beperkt tot gemiddeld 15 minuten.

Wij hanteren pakketprijzen, dat betekent dat het een alles inclusief prijs is. Er zijn dus geen bijkomende kosten. Neemt u gerust contact op met op Toyota Bandenservice.

Bel 088 – 86 42 709
Manager kijkt naar I_Site op Ipad

I_Site Vlootmanagement

I_Site verbindt uw truckvloot, verzamelt gegevens en geeft u een overzicht van wat er gebeurt. I_Site biedt inzicht in hoe u uw bedrijfsvoering kunt optimaliseren.

Lees meer >

Toyota Service Concept

Onze passie voor service vertalen wij naar het Toyota Service Concept, een gestructureerde aanpak om onze dienstverlening te optimaliseren.

Lees meer >

Helpdesk medewerker

Servicemelding

Heeft u een serviceaanvraag of storingsmelding? Vul het formulier in en onze monteurs nemen z.s.m. telefonisch contact met u op.

Lees meer >

Twee mensen praten voor klantenservice

Case Study: STEP en ASEC

ASEC en STEP programma's verbeteren de klantervaring en zijn een cruciaal onderdeel van het Toyota Service Concept.

Lees meer >