Dankzij accreditatie kunnen onze klanten vertrouwen op service volgens de Toyota standaarden.
Standaardisatie betekent dat we met de juiste kennis een manier van werken hebben vastgelegd: de juiste manier.
Genchi Genbutsu betekent "Terug naar de bron". Dit helpt ons om de klant situatie goed te begrijpen.
We verminderen verspilling door alles weg te nemen dat geen waarde toevoegt aan onze producten en diensten.
Heijunka betekent het goed en gelijkmatig verdelen van werkzaamheden.
We staan klaar voor onze klanten wanneer ze ons nodig hebben.
Jidoka betekent fouten zichtbaar maken.
We hebben een breed aanbod van services en oplossingen en zorgen voor maatwerk zodat elke klant de service krijgt die exact past.
Kaizen betekent continu verbeteren en is een van de principes van de Toyota way en TPS. Kaizen vermindert verspillingen en creëert meerwaarde in de hele keten.
Poka Yoke is een principe dat wordt toegepast om fouten te voorkomen gedurende het hele proces.
Hoshin betekent strategische lange termijn planning. De planning wordt opgedeeld in kleine beheersbare stappen.
Onze servicemonteurs hebben altijd toegang tot actuele informatie.