90%
van de problemen wordt opgelost bij het eerste bezoek
Wij zijn er om u te helpen.
Geef een servicemelding doorvan de problemen wordt opgelost bij het eerste bezoek
Levering van onderdelen binnen
Servicemonteurs
Servicemeldingen per jaar
Wij zijn er om u te helpen bij problemen.
Bel: 088 864 27 00
of
U stelt hoge eisen aan uw materieel om maximale betrouwbaarheid en productiviteit te garanderen. Naast een goede truck is goede service van groot belang. Minimale stilstand door snelle respons bij een servicemelding, effectief onderhoud en een directe oplossing is wat u van ons mag verwachten.
Wij voorzien u niet alleen van kwalitatief waardige producten, maar ook van kwalitatief uitstekende service. Klanttevredenheid is onze top prioriteit, wij zullen er alles aan doen om aan uw verwachtingen te voldoen. Dat is de reden dat we via het Toyota Service Concept werken, een gestructureerde aanpak van 12 kernwaarden om onze service nog verder te optimaliseren.
Lees meer over de Toyota service values
Door regelmatig onderhoud voorkomt u stilstand en hoge reparatiekosten. Beschadigde onderdelen worden tijdig gesignaleerd en worden vervangen voordat er daadwerkelijk problemen optreden. Kosten voor reparatie kunnen oplopen tot een bedrag dat gelijk is aan de aanschafwaarde van een nieuwe truck. Dus, overweeg een servicepakket aan te schaffen en voorkom onnodig hoge kosten. Een gekwalificeerde monteur van Toyota voorziet u van een aantal opties zodat u een moment kan kiezen die u het beste uitkomt. Uw beste optie is om te kiezen voor een vooraf vastgesteld servicecontract wanneer u uw truck koopt of huurt. |
Regelmatig onderhoud zorgt ervoor dat de productiviteit binnen uw onderneming stijgt en de veiligheid gewaarborgt blijft. Veilgheid moet prioriteit hebben; indien niet het geval, kunnen schade en ongelukken voorvallen. Dit kan zorgen voor stilstand of imago schade binnen uw bedrijf en kan tevens leiden tot wettelijke problemen. Dus neem onderhoud serieus en zorg voor een optimale groei en veiligheid binnen uw bedrijf. Wij raden u aan om preventief onderhoud te laten plegen na xx or xx dagen om zo de prestaties en veiligheid te waarborgen. |
Ja dit maakt uit, uw truck is geleverd met uitsluitend officiële Toyota onderdelen. Wanneer u besluit officiele onderdelen te vervangen door NIET officiele onderdelen heeft dit effect op de levensduur en de waarde op lange termijn.
Heeft u nog meer vragen of heeft u hulp nodig met het vinden van de juiste truck?.
Neem contact met ons op of ga naar onze FAQ pagina
Voor welk service level en welke aanvullende diensten u ook kiest, onderstaande waarden zijn een vast onderdeel van ons Toyota Service Concept.
De servicemonteurs van Toyota Material Handling zijn BMWT keurmeester. Met een periodieke veiligheidskeuring van uw trucks toetsen zij (zo mogelijk in combinatie met het onderhoud) de veilige inzetbaarheid van de truck. U ontvang een digitaal keuringsrapport en bijbehorend advies. Met BMWT keur voldoet u aan de verplichte periodieke keuring volgens de Arbo wet.
Toyota Bandenservice levert en monteert heftruckbanden op locatie. Doordat onze monteur de benodigde banden op ruilvelg bij zich heeft, blijft de stilstand van de heftruck beperkt tot gemiddeld 15 minuten.
Wij hanteren pakketprijzen, dat betekent dat het een alles inclusief prijs is. Er zijn dus geen bijkomende kosten. Neemt u gerust contact op met Toyota Bandenservice en klik hier voor meer informatie.